Världens bästa älskling!!

Jag har världens bästa älskling!
Idag är min födelsedag och jag fick något jag önskat mig i hur många år som helst men som jag inte unnat mig själv, en Arrak jacka!

En av de bloggarna jag följer här på nätet köpte en sådan till sig själv precis och jag var så klart inne och suktade efter en. Min kära underbara älskade sambo såg så klart det och bestämde sig för att köpa en sådan till mig.

Så nu svävar jag på små rosa moln, jag har en super snygg Arrak jacka!

Tack Älskling!!


bilden är lånad från Arraks hemsida

Kommentarer
Postat av: amanda

åååh du blir nog nöjd :D

Blev det en svart eller brun ?



haha ja 12 veckorssprutan idag, 11,4 kg vägde fettot :O dock har jag bytt foder till Large så hon bör gå ner lite för hon har blivit lite mullig av Medium.

Hon pep lite när sprutan stack och hon ville inte stå stilla när hon blev undersökt, annars var hon duktig.

I väntrummet var två galna hundar, den ena skällde på allt och alla medans den andra hängde flåsande i kopplet för att komma fram till Jaga.

Jaga hade jag i "ryggsäcken" mellan mina ben och hon var jätte duktig. Sen la hon sig på rygg och vi kliade magen, sen blev hon lite rastlös och pep men hon blev tyst sen igen :)

2011-09-21 @ 21:24:24
URL: http://amandalundwall.blogg.se/
Postat av: Marie

Ohh vad rart och snygg var den också =D

2011-09-24 @ 23:07:10
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0