Goshög!

Natten gick ungefär som förra natten, hon pep en del när hon skulle sova själv nere i tygburen. Det var inte kul alls! Men när jag ignorerat henne i två minuter går hon helt sonika in och lägger sig i buren och somnar. Jag vaknade till vid tre på natten och gick ut o kisade Ginza och sen smet vi in och sov igen. Hon fick sova på golvet och det tyckte hon var helt ok. Då var hon super trött när vi gick upp igen vid 7 så jag såg min chans att sova längre, så vi gjorde Aleya sällskap i sängen (hon hade inte rest sig än...) och denna gången så fick Ginza också vara med i sängen. Hon gosade in sig vid min arm och somnade direkt! Tror nog jag fått en riktig liten goshög!!

När vi väl gick upp så slank hela frukosten ner snabbt för både Ginza o Aleya och det var dax att gå en runda. Båda flickorna gjorde vad de skulle och på vägen hem så börjar det regna... Detta resulterar i att Aleya drar som en galning för att komma in och Ginza tultar glatt efter!

Här hemma så har Ginza börjat bli busigare och mer hemma. Hon och Aleya hade en race runda innan och lekte riktigt fint. Jag älskar verkligen att Aleya är så försiktig som hon är. Hon anpassar sig på ett väldigt bra sätt till de olika individer hon leker med, är väldigt signal säker och extremt tydlig. Jag behöver aldrig vara orolig!

Leksakerna är riktigt poppulära och hon har börjat att förstå vad NEJ innebär. Börjar man dra i slappar, ta mattes skor så kommer en rungande NEJ och hon släpper den direkt och kommer tultande lite skuldmedvetet. Ger man henne då en leksak så börjar hon glatt busa med den istället.

Det absolut roligaste som finns är när hon kan vara mitt uppe i leket o stimmet och på två sekunder bara däckar och sover så gott så! Det är precis det hon gjort nu så jag ska passa på att sätta in henne o Aleya i köket så jag kan duscha i lugn och ro!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0