Min Födelsedag!

Dagen hade kunnat tillbringas roligare än så här. Flickorna får minimalt med uppmärksamhet och jag ligger bara i soffan och kan knappt röra mig. Har sjukt ont i magen av mensvärk och jag är glad att Ginza kan busa så fint med Aleya och Erko så jag vet att hon får lite kul idag i alla fall.

Imorse vid sex tiden när hon vaknade som vanligt och jag gick upp o tog en tramadol för värken så fick hon busat lite med Erko. De höll på som galningar tills dess det var dax för mig att krypa ner i sägen igen. Tog med mig Ginza upp i sängen direkt och hon fick lägga sig vid min mage och sova. Vet inte om det var för att hon var trött efter busandet, eller om hon kände på sig att det var inte läge att trilskas med matte idag... För hon lade sig så fint ner och somnade nästan direkt. Själv låg jag o ville dö ett tag innan jag tillslut somnade om igen.

Så dagen som jag planerat så fint med jobb, sen mysmiddag med Peter och en promenad i skogen med hundarna kan jag se mig i stjärnorna efter. Min födelsedag blev inte alls som jag tänkte. Den blir till att ligga i soffan och tycka väldigt väldigt väldigt synd om mig själv!


Kommentarer
Postat av: amanda

men gud förlåt, GRATTTTTIS ! hur gammal blir du ? :)

2011-09-21 @ 21:26:03
URL: http://amandalundwall.blogg.se/
Postat av: Taki6

Hej, Vad kul att du hade kommenterat i min blogg :)



Vad söta vovvar du har, är så gulligt (och skönt) när de har busat en hel dag och sedan lägger sig ner och somnar tillsammans :)



Vad är det för värk du har?

2011-09-29 @ 09:04:38
URL: http://www.taki6.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0