Galningar!

De ser verkligen mer vilda ut än tama på denna bilden. Dock så ser man också bådas enorma glädje...
Gud vad jag älskar denna bilden!!

Idag så har jag ofrivilligt skott tränat Ginza. På lunch promenaden så höll byggarbetarna på med något i asfalten och plötsligt lät det som om någon sköt, fast ändå inte. Aleya som är helt skottfast orkade inte ens titta upp från sin goda fläck som hon hittat i gräset. Ginza tittade upp, tittade på mig men jag låtsades som om jag inte såg henne, sen tittade på på Aleya och gick vidare som om inget hade hänt!

Weeiii!!


Kommentarer
Postat av: Annica

Ja jag gillade det bruna väldigt mycket :) Blir nog den färgen om jag ska färga igen :)

Postat av: Anna-Carin

men vilken liten goding du har :) lycka till med henne!

2011-09-30 @ 13:13:04
URL: http://Www.lillaliam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0