Storleken har betydelse!!

Ok, alla vet den där gammla klychan att storleken har ingen betydelse. Det finns inget som är så fel som det påståendet! Storleken har ALL betydelse i världen!

Jag är inte jätte lång, bara 164cm. Det är inte stort alls. Detta gör att jag passar inte riktigt med stora hundar till exempel. Det blir bara fel. Det ser bara jätte fel ut!

Jag har självklart reflekterat över att Erko är stor. Han är till o med ganska så stor... Jag har dock aldrig reflekterat över att han är helt jävla gigantisk!!! Detta var innan jag såg detta fotot som Peter tog på oss i går. Jag är såå glad att Erko inte är min hund. För prata om att folk hade skrattat!



OBS!! ignorera min extremt konstiga min!!


Kommentarer
Postat av: Annica

Åh vad fin han var :)

Postat av: Annica

Tack :) Åh jaså vad hade du för hund?



Nää det är nog en hund man har respekt för :)



Ja absolut gör det :)

Postat av: amanda

Jag har alltid lagt godis i vare steg och gått täta steg, tå mot häl lixom, ungefär 30-40 steg och har en liggtid på 20 minuter. från dag 1.

Nu har vi gjort så att jag har godis i varje men börjat gått normala steglängder, med samma liggtid men spåret är allt från 30-60 steg.



Jag tror på att lägga en bra grund med godis i varje och jag har märkt på henne att hon kan det här, när jag går täta steg, så då avancerade jag genom att gå vanliga steg :)

2011-10-10 @ 20:50:16
URL: http://amandalundwall.blogg.se/
Postat av: Annica

Åh men vilken fin tjej. Älskar verkligen dom raserna :)

Postat av: Malin

Så fiin Malle du har, jag är svag för Mallar ;) En vacker dag ska jag ha en sån! Fin bild!

2011-10-10 @ 21:42:14
URL: http://liivat.wordpress.com
Postat av: Emelie och huliganerna

Hahaha då ska du se mig och Expo :-) Jag är dessutom kortare än vad du är..

2011-10-11 @ 10:23:15
URL: http://www.mlie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0