Sovmorgon!

Oh vad jag är glad idag! Lillan sov till lite i sex när Peter gick upp, han lät henne gå ut i trädgården lite och sen när han skulle åka iväg så kom både Aleya och Ginza in till mig i sovrummet. Första timmen till kl 7 så sov Aleya bredvid mig och Ginza på golvet. Sen tyckte Ginza att det var dax att gå upp!

Det tyckte då inte jag då jag var dödstrött!! Så jag gick ut och kissade henne en gång till och hivade upp henne i min famn så fick hon sova bredvid mig på andra sidan än Aleya. Hon buffade runt lite, men jag klappade henne och snart somnade hon sött.

Jag vaknar av mig själv ett tag efter och tittar på mina två prinsessor som ligger på vars en sida om mig och sover sött. Kollade klockan och blev såå förvånad när jag ser att den är halv tio!!! Jag började röra på mig och båda flickorna vaknade. Vi hade en liten mysstund innan vi gick upp.

Det var så fruktansvärt skönt att få sova ut lite!

Idag står det inte mycket på schemat så vi får se vad som händer och sker! Skönt med sådana dagar!

Kommentarer
Postat av: Bella och Chica - en hundblogg

Sv: Tack så mycket! :)

2011-09-17 @ 15:25:33
URL: http://flappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0