Liten har däckat i soffan hos mig

img_4633 (MMS)

Liten har däckat i soffan hos mig efter en utmattande dag. Idag har det varit en fruktlös kaninjakt (igen...), en liten promenad i skogen så hon fick hoppat över pinnar och se upp för "brorsan" Erko som kom flygande i all världens fart, vi har gått på koppel promenad själv, tränat lite inkallningar och busat lite med leksakerna. Nu ska hon få vila resten av kvällen och jag ska nog titta på en film. Jag är ju huvudkudde, så jag kan inte lämna soffan just nu... Tur man kan hyra film med fjärkontrollen!


Kommentarer
Postat av: amanda

hhaha vad söt hon är :D

skönt att du höll med om korrigeringen med Jaga, ibland blir hon för mkt och precis som med barn så måste man ibland säga att NU är det nog. :)

2011-09-18 @ 16:14:51
URL: http://amandalundwall.blogg.se/
Postat av: Emma, Harry och Hilja

Alltså, ååååh vad söt hon är Ginza! Jag är så förtjust i mallar, de är så himla vackra och häftiga!

Kul att du är igång med en ny blogg och aktiv igen, blir kul att följa er! :D

2011-09-18 @ 23:25:23
URL: http://herrharry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0