Större och större leende på läpparna

Ibland är jag så sjukt lycklig för mina älskade hundar! Morgonen började skit och lite värre. Eller ja, allt började på natten då jag drömde en massa skit o vaknade kallsvettig. Tog Aleya o flyttade henne närmare o la mer eller mindre huvudet på henne. Hon suckade nöjt och somnade om direkt.

Jag låg o vände o vred på mig och tillslut så plockade jag upp Ginza också i sängen. (Peter det där läste du inte! ;) ) Låg och kramde henne lite och hon somnade snabbt om igen. Efter ett tag så somande jag.

Så hela dagen har varit sådär halv taskig och allt har varit lite jobbigt...

MEN under dagen så har jag märkt att varje gång jag tittat på flickorna så har jag fått ett större och större leende på läpparna. De är så underbara!!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ibland förstår jag inte hur de gör, de där hundarna men de lyckas alltid få en på lite bättre humör! Perfekta kramare också när man exempelvis kollat på skräckfilm..

2011-10-11 @ 22:34:39
URL: http://tassarna.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0